torstai 12. huhtikuuta 2012

Satula-auto ja kuulumisia

Anteeksi päivittämättömyytemme. Mulla on ollu koeviikko ja noh, en mä noista muista tytöistä tiiä. x)

Pääsiäinen meni ihan hyvin. Mä olin laivalla, Hilja pari päivää kipeenä ja Pauli talleili ja shoppaili.
Viime sunnuntaina oli Helenan estevalmennus, jossa meitä piti olla neljä ratsukkoa mutta jostain hassusta syystä kaikki muut peruuttivat, joten mulle ja Saralle saatiin aivan yksityisvalmennus.

"elli miks sä et kato täs kuvas eteenpäin?" - Helena
Valmennus sujui hyvin. Sara oli rauhallinen ja kuuliainen ja hyppäsi rehellisesti jokaisen esteen. Mulla on aika paljon vielä treenaamista esteillä mutta niinhän se on, ennen kun voi osata, täytyy treenata. Tosiaan, mä oon alottanu hyppäämisen vasta viime vuonna, johon nähden kehitystä on tapahtunut jo paljon mutta edessä päin on vieläkin monet hikiset tunnit. Sara on hyvä kaveri esteille, vaikka se välillä innostuukin mutta se on todella opettavainen.

"Harjoitus tekee mestarin ja motivaatio haastajan"


Eilen tallilla kävi satula-auto. Töttis ja Pirkko olivat ensimmäisiä kokeilijoita, mutta kuinka yllättävää, että he jäivät vielä muidenkin jälkeen kokeilemaan sopivinta vaihtoehtoa? ;) Saralle haettiin uutta estepenkkiä, mutta todettiin vanhan tarvitsevan vain uutta toppausta. Myös romaaniin suunniteltiin lisättävän paloja. Tristalle löytyi hieno wintecin penkki, joka on nyt Pauliinalla kokeiluajalla. Tallilla kävi muitakin hevosia kokeilemassa satuloita, mm. Sani ja Enkeli !




Sunnuntaina Katrin Jokisen estevalmennus, johon mä oon ainakin menossa Saran kanssa.

22.4. Satu Saarikummun valmennus, johon me kaikki CE:n tytöt ollaan ilmottauduttu

5.5. Keppihevoskurssi, jota me vedetään yhdessä Pauliinan kanssa. KAIKKI TERVETULLEITA !

6.5. Avoimet ovet päivät + keppihevoskisat + match-show. KAIKKI TERVETULLEITA !

//Elli

2 kommenttia:

  1. Heips! Olisi hauskaa lukea vähän pidemmätkin esittelyt tuntihevosista, ja ehkä välillä jotain postauksia mitä tunneilla on tapahtunut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva saada kommenttia, kiitos siitä! Esittelypostaus on tuloillaan, kunhan saadaan otettua tuntsareista uudet kuvat. Lisää paranteluehdotuksia otetaan vastaan :)

      Poista